Godingar i garderoben

Förutom Odd molly så har jag fastnat för märket Ester Elenora. Mitt första inköp var en underbar halsduk till hösten/vintern. Den älskar jag verkligen. Rosa, vit, spets ja allt jag vill ha. 


För ca en vecka sedan klickade jag även hem två helt ljuvliga tröjor. En beige och en ljusrosa med volang. Det är verkligen min stil så dessa kommer användas flitigt. 


Såhär ser ryggen ut på dom. Så fint att jag smäller av. 



Lite närmare detaljer på ryggen. 


Trots att det ser väldigt flickigt ut så är det mina favorit tröjor i garderoben nu. 




Blir kanske ett nytt klick snart då jag spanat in en t-shirt och ett linne med söt volang också. Blir perfekta att ha under koftor. 
Anonym
2016-05-03 @ 13:27:47

Vart beställde du dem ifrån?

Svar: Jag beställde dessa från miinto men jag har sett att den rosa redan är slut tyvärr 😕
Miss M

Ronja
2016-05-20 @ 20:26:00
URL: http://byronja.blogg.se

himla fina <3

Svar: Tack så mkt fina 🌸🙏🏻
Miss M




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0