Lite barnledigt


Idag hade jag en barnfri dag så jag mötte upp bästa tjejkompisen för en fika och lite gravidfotografering inne i stan. Självklart valde vi Kungsträdgården där alla underbara körsbärsträd blommar så otroligt vackert 🌸 fotograferingen var mest för hennes skull då hon är höggravid. Så magen är nu förevigad på finaste platsen. Jag fastnade faktiskt också på ett par bilder som jag bjuder på här. 


Jag har på mig jeans: Gina tricot, linne: Odd molly, kofta/kavaj: Gina tricot, boots en julklapp från mamma, väska: Michael kors och halsduk: burberry. 


Vi är båda väldigt nöjda med bilderna då ingen av oss är proffs fotografer. Men kul hade vi och det är allt som behövs. 



Ronja
2016-04-25 @ 19:53:17
URL: http://byronja.blogg.se

så fina bilder! det var så otroligt vackert i kungsan :) hade varit skoj om vi stött på varann haha!

Svar: Åh tack så mkt 🌸 dina bilder är oxå fina 💞 ja det är så vackert där. Synd bara att dom bara blommar i 2 veckor å så är det över igen. Ja det hade varit riktigt skoj så det va lite synd att det inte blev så hehe 😄
Miss M

Robex Lundgren
2016-04-29 @ 09:03:18
URL: http://ghgumman.blogg.se/

söt

Svar: Tack så mkt!!
Miss M




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0