Älskar allt som är gratis

För ett tag sedan hade Odd mollys hemsida VIP shopping för medlemmar. De 100 första skulle få en goodiebag. Dessutom var det 20% på utvalt sortiment och fri frakt. Så jag hängde på låset när det startade kl 18:00. Jag hittade linnet jag ville ha med rabatt och min order gick igenom 18:07. En goodiebag var alltså min. 

Den visade sig innehålla en strandväska, ett armband, en kökshandduk och ett mobilskal. Så gissa om jag kände mig galet nöjd. 

Allt detta för endast 476kr. 


Först ville jag egentligen haft det rosa skalet men efter en tids betänketid så har jag valt att behålla detta fina turkosa och har nu börjat använda den. 


Älskar mönstret på den. 


Linnet har jag redan invigt vid två tillfällen och jag älskar den. Likaså den turkosa och den sandfärgade som jag också har. 


Den här stilen är så vårig å fräsch. 




Nu fattas bara den härligt bubbelgums rosa så är min samling komplett. Just nu i alla fall hihi. 
Anni
2016-05-17 @ 14:06:57
URL: http://annihoney.blogg.se

Så fina outfits ♡♡

Svar: Åh tack så mkt 😄💞
Miss M

Ronja
2016-05-20 @ 20:25:20
URL: http://byronja.blogg.se

älskar topparna :) <3

Svar: Hihi tack så mkt, jag med 🎀
Miss M




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0