Efterlängtade vår

Idag var jag och lilleman ute på en härlig långpromenad i vårvädret. Det var så varmt och skönt och inga tjocka kläder behövdes. Vi promenerade bort mot naturreservatet där änderna bor. En and ville bli kompis lilleman. 


Tror att lilleman blev lite skeptisk mot sin nya kompis haha! 


Han hoppades säkert på mat men tyvärr hade vi inget med oss idag. Vi gick vidare och bara njöt av solen och värmen. En och en halvtimme senare var vi hemma igen och det var dags för mellis. Den fick avnjutas på balkongen. 


Det är så härligt att kunna vara mer och mer på balkongen nu för där är ju så mysigt. Lilleman fick lite gröt och jag drack en kopp te. 


Sen satt vi tillsammans i soffan och bara myste i solen innan det var dags för pappa att passa lilleman då jag skulle iväg en sväng. 


Bjuder på den härligaste bilden trots att jag är utan smink här haha! 


Lilleman satt bredvid mig i soffan och lutade huvudet mot min arm. Total mysfaktor. 


Sötare bebis får man leta efter 💙 


Ibland blir selfisarna inte riktigt som man tänkt sig men älskar bilden ändå. 


Titta så fint jag sitter själv i soffan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0