En del av mina outfits

Jag delar ofta med mig av en så kallad dagens outfit på Facebook i en Odd molly grupp där. Så jag tänkte dela med mig av några här med. Så ni får gärna kommentera vilken ni gillar bäst. Om ni gillar detta inlägg så säg gärna till om ni vill se fler outfits. 



Det är ju inte så svårt att se vilken som är min favoritfärg. Men jag måste erkänna att i alla fall beige och vit är färger jag nyligen börjat gilla. Men rosa, vitt och beige är ju så ljusa härliga färger. Så garderoben fylls sakta men säkert med ljusa färger istället för mörka. 
Ronja
2016-05-20 @ 20:25:41
URL: http://byronja.blogg.se

superfint allihopa <3

Svar: Åh tack va gullig du är 💖
Miss M




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0