Lilla grymmis

Idag var lilleman och jag uppe redan kl 06 i morse. Det åts frukost och det blev påklädning för att ta bussen till handens närsjukhus för där skulle lilleman ta blodprov. Usch jag verkligen hatar sånt. Men tack och lov fick han bedövningsplåster på händerna först. 


I en timme skulle dom sitta på och medan vi väntade så somnade lilleman i min famn. 

Han fick sitta i min famn medan den lilla tvn på rummet visade tom och Jerry och en sköterska distraherade lilleman med såpbubblor så gick det strålande att ta provet. Han sa inte ett pip eller försökte dra bort handen. Han var en riktig liten grymmis. 

Han fick ett litet förband på handen och en nallebjörn att ta med hem för att han var så duktig. 



Säg hej till bamse som nu bor i lillemans säng. 


På vägen hem gick vi till centrum, postade ett brev, köpte egna såpbubblor och nya doftljus till mamma innan vi gick hem för att äta lite lunch. 


Älskar stilen i vagnen haha! 


Dessa doftar champagne blossom och finns på ö&b där man får 2 för 39kr. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0