Underbara fynd


Hej på er! 

I måndags var jag till Mall of Scandinavia. Oj så stort och lyxigt det är där. Så många underbara butiker bland annat mina favoriter så som Odd molly, Michael kors, Newbie, lexington mfl. 




Dom har verkligen tänkt till med varje butik för det var så mysigt och inbjudande. Som gjort för att spendera pengar haha! 

Spenderade pengar gjorde jag också. Gjorde två underbara fynd. 


Michael kors väskan är dock inte köpt i butiken utan den fyndade jag genom en köp & sälj grupp på Facebook. Använd tre ggr och jag fick den för halva priset, alltså 1500kr. Hur lycklig blir man inte då 😍 




Den är så enkel och klassisk så den funkar till alla tillfällen. Dessutom är den lite mindre än dom andra jag har så det blir perfekt när man bara behöver ha det nödvändigaste med sig. 


Sen kunde jag ju inte gå tomhänt ur Odd molly butiken så jag köpte en kortlek för ynka 45kr så det är också ett fynd i mina ögon hihi! 


På knekt, dam och kung finns Odd molly logor och på sifferkorten finns det fina citat. Men det är något ni får se i ett annat inlägg. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0