Behöver man verkligen sova??

(null)

Jag vet att jag inte bloggar så mycket som jag borde göra. Men när man inte har tillräckligt med ork eller energi så får man prioritera vad man lägger orken och energin på. Tyvärr försvinner bloggen helt då. Men detta inlägg kommer att vara ett väldigt ärligt inlägg. 

Ända sen lilleman föddes har sömnen varit ett stort problem här. Han är nu över 2 år men sover fortfarande inte hela natten igenom. Just nu vaknar han runt 1-1,5 timme efter att man nattat honom och när det är som allra värst så tar det ända upp till 4-5 timmar att få honom att somna om. Sen kan han vakna 2-3 gånger till under natten. Så det är inte alls speciellt mycket sömn man får. Därav att orken och energin är så otroligt låg. Jag vet inte vad vi kan göra åt situationen heller. Känns som man testat allt men inget funkar. Jag känner mig som en dålig mamma som inte orkar leka så mycket med honom som jag skulle vilja. Vissa dagar är vi hemma hela dagen för att jag inte orkar gå ut i tex lekparken. Lilleman har så otroligt mycket energi och är aktiv precis hela tiden, han sitter väldigt sällan stilla mer än max 5 minuter. Så att trötta ut honom är helt omöjligt. 

(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0