Från babyrum till pojkrum

Lillemans rum är något jag verkligen älskat att pyssla i och göra om. Nu har det varit dags att ta steget och göra om från babyrum till pojkrum med allt vad det innebär. En del fina saker fick han när han fyllde år och en del har vi införskaffat. Hittills är jag väldigt nöjd. 

Såhär såg lillemans rum ut när han var liten med spjälsängen. 

Och såhär ser lillemans rum ut nu med juniorsäng och massor av fin förvaring för leksaker mm. Jag känner mig väldigt nöjd just nu i alla fall haha. Förvaringspåsen för bilar kom i brevlådan idag och den är perfekt till alla lillemans bilar som han älskar. Den kommer ifrån Tellkiddo. 

Nu får vi se hur länge det dröjer innan jag får nytt ryck och vill göra om där inne igen 😉 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0