Att börja skolan igen

(null)


Jag är inte världens bästa på att underhålla bloggen längre då mitt liv inte känns så intressant att skriva om haha. Men jag gör ett försök så får man se vilken respons den kan tänkas få. 

Jag har i alla fall börjat på en utbildning inom handel och administration vilket är superkul. Jag är redan klar med servicekunskap med väldigt fina betyg om jag får säga det själv. Så på måndag ska jag påbörja information och kommunikation vilket jag ser fram emot. Jag är faktiskt glad över att jag investerade i en ny laptop inför skolan nu. En MacBook som jag fullkomligt älskar. Så enkel och smidig att använda. 

Jag går i skolan två dagar i veckan och resten pluggar jag hemifrån men det fungerar bättre än jag först trodde. I december ska jag vara helt klar så får vi då se vad 2019 har i beredskap för mig med denna utbildning på mitt cv. 

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0