Som bara han kan

(null)

(null)

(null)

(null)

Min älskade sambo kan efter alla år fortfarande överraska mig vilket bara gör mig mer galet förälskad i honom. Idag kom han hem med denna otroligt fina blombukett och en ask gelehjärtan ❤️ som jag älskar honom. Han är verkligen mannen i mitt liv. 

Dessutom är det vår förlovningsdag idag. 3 år sedan vi sa ja till varandra på en liten mysig grekisk restaurang, med lilleman i magen och vi skulle se den första 50 shades filmen. Vi har dock inte bråttom med att gifta oss. När tiden är inne gör vi nog det också. Men just nu är vi så nöjda med livet precis som det är. Vi är lika lyckliga ändå. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Truelifeofmalin

Mitt vardagsliv som 2 barnsmamma samtidigt som jag studerar på heltid.

RSS 2.0